Veelgestelde vragen

Heb jij een specifieke vraag over iets? De antwoorden op de meest gestelde vragen vind je hier terug. Staat het antwoord dat je zoekt er toch niet bij? Mail je vraag naar info@talesofglory.be

  1. Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen kan je heel eenvoudig op de website van Tales of Glory®. Onder de rubriek 'Producten' ga je naar ons assortiment. Kies je favoriete product en klik op 'Koop het nu' of 'Toevoegen aan winkelmandje'. Wanneer je kiest voor 'Toevoegen aan winkelmandje' wordt je product aan je winkelmandje toegevoegd en kan je nog verder rondsurfen op de site. Als je kiest voor 'Koop het nu' wordt je onmiddellijk doorverwezen naar het betaalformulier.

Goed, je bevindt je nu op het betaalformulier. Volg simpelweg alle stappen om je bestelling af te ronden! Nadat je betaald hebt ontvang je een orderbevestiging via mail. Op deze orderbevestiging vind je ook je unieke ordernummer terug. De mail met het ordernummer heb je nodig indien je later tot een retournering zou willen overgaan.

  1. Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen met Bancontact/Mister Cash en PayPal.

  1. Is het mogelijk een product te reserveren?

Neen, dit is helaas niet mogelijk.

  1. Het product dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu?

Stuur een mailtje naar info@talesofglory.be of onze Facebookpagina en vertel ons welk product je graag zou willen bestellen. We zoeken het voor je uit wanneer het specifieke product terug op voorraad is en brengen je op de hoogte.

  1. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestellingen vanaf €50 worden gratis verzonden! Voor bestellingen onder de €50 worden er €4,95 verzendkosten aangerekend.

  1. Ik heb mijn bestelling reeds geplaatst, maar wil nog iets aanpassen. Kan dit nog?

Heb je per ongeluk het verkeerde adres doorgegeven of wil je iets anders aanpassen? Stuur een mailtje naar info@talesofglory.be op dezelfde dag waarop je je bestelling geplaatst hebt en wij passen het voor je aan. Orderwijzigingen die later dan 24u worden doorgegeven kunnen helaas niet meer verwerkt worden.

  1. Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen! Wat nu?

Als je een bestelling plaatst ontvang je direct een orderbevestiging per mail. Krijg je die niet? Check dan voor de zekerheid eerst even je spamfolder in je mailbox. Vind je hem daar ook niet terug? Stuur ons dan een mailtje op info@talesofglory.be en dan zoeken we het voor je uit.

  1. Kan ik mijn artikelen ruilen of retourneren?

Omruilen kan binnen de 14 dagen na ontvangst en enkel als de verpakking nog volledig gesloten is.

Retourneren is mogelijk, maar voor rekening van de klant. Het product mag niet gebruikt zijn en moet zich in de originele verpakking bevinden. Het product dient teruggestuurd te worden binnen de 14 dagen na ontvangst naar onderstaand adres:

Tales of Glory
Steenweg Deinze 33
9810 Nazareth